.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبهه ای وارد نیست، مزایده شفاف و قانونی است
پاسخ مدير بندر اميرآباد به شبهات مزايده اين بندر
در هفته گذشته اخباری درباره مزایده انتخاب اپراتورهای جدید بندر امیرآباد در برخی رسانه‌ها مطرح شد كه شبهاتی را به این مزایده وارد می‌كرد در این ارتباط مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد می‌گوید: هیچ گونه شبهه‌ای به این مزایده وارد نیست و این مزایده در یك شرایط شفاف و قانونی برگزار شده است.
پاسخ مدير بندر اميرآباد به شبهات مزايده اين بندر

با توجه به اینكه قرارداد 10 ساله تنها اپراتور بندر امیرآباد (تایدواتر) 15 تیرماه سال جاری به اتمام می‌رسد برای انتخاب اپراتور جدید این بندر فراخوان برگزاری این مزایده با شرایط مشخص و معین در روزنامه‌های كثیر النتشار منتشر شد و البته با توجه به اینكه فعالیت‌های بندر امیرآباد در چهار سال گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است مقرر شد این بندر از تك اپراتوره خارج و امور تخلیه و بارگیری آن به دو اپراتور سپره شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اینكه در این ارتباط و در راستای فراخوان منتشر شده مزایده ای اول آبان سال 91 برگزار شد گفت: اما از آنجا شركت‌های كمی در این مزایده حاضر شدند این مزایده در 16 بهمن ماه سال 91 طبق مقررات باطل و فراخوان دیگری در 20 و 22 فروردین امسال منتشر شد.

وی افزود: در فراخوان مزایده شرایطی لحاظ شد كه تعداد شركت كنندگان محدود نباشد و باشرایط آسان و سهل تر شركت‌های بیشتری در این مزایده شركت كنند.

نعیمی به حضور 11 شركت خصوصی در مزایده جدید انتخاب دو اپراتور ترمینال‌های جنرال كارگو بندر امیرآباد اشاره كرد و گفت: پس از بررسی‌های اولیه و براساس مشخصات اعلام شده تعدادی از بین این 11 شركت حائز شرایط شدند و تعدادی نیز به دلیل مواردی چون بدهی به سازمان بنادر از این مزایده حذف شدند.

وي در ادامه گفت: شرايط مزايده از طريق سازمان بنادر تعيين شده است ، كه مهمترين آن عدم بدهي شركتها و مجموعه هاي وابسته به آن به سازمان بنادر بوده است، كه اين موضوع به مزاق برخي از شركتها خوش نيامده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اینكه شركت‌های بدهكار به سازمان بنادر و دریانوردی نمی‌توانند در این مزایده شركت كنند ادامه داد: پاكات شركت‌های حائز شرایط در 17 تیرماه امسال بازگشایی شد كه در مدت معین و براساس مشخصات و ضوابط اعلامی بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

نعیمی با بیان اینكه هنوز نتیجه این مزایده اعلام نشده است و موضوع در حال بررسی است گفت: این مزایده در چارچوب قوانین و مقررات و بصورت كاملا شفاف و زیر نظر دستگاه‌های نظارتی و امور حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شده است و هیچ شبهه‌ای به آن وارد نیست.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تاكید كرد: این مزایده با توجه به اتمام قرارداد تنها اپراتور این بندربرگزار شده است و به زمان های خاصی كه در برخی اخبار اشاره شده است ارتباطی ندارد.

وی اضافه كرد: این مزایده طبق مقررات سازمان بنادر كه هر سال بصورت شفاف اعلام می شود برگزار شده و لذا ب دور از شبهات یا مسائل سیاسی است كه اخیرا در برخی رسانه ها مطرح شده است.

نعیمی ادامه داد :عملیات بندر امیرآباد از یك میلیون و 100 هزار تن در سال 88 به چهار میلیون در سال 91 رسیده است كه این حاكی از سه برابر شدن حجم عملیات این بندر و لزوم دو اپراتور شدن آن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مرداد 1392
با سلام طاعات و عبادات قبول درگاه حق تعالی
اولش نمیدونم که چقدر میشه رو شما شمال نیوزیها حساب کرد آیا اون چیز های که گفته میشه تمام و کمال در معرض دید اذهان عمومی قرار میدید یا نه !؟ اما شما یه رسالتی دارید داستان این ترمینال اپراتور در نوع خودش جالبه بله مهندس نعیمی تا اینجاشو درست آمده اما بقیه اش چی ؟پاکت ها باز شده برنده ها مشخص شدند اما برنده مزایده کی اعلام میشه؟ چه جوری اعلام میکنه ؟ شمال نیوز شما هم مثل ما منتظر باش ببینیم کی و چه جوری میخواد برنده نهایی دو ترمینال یک و دو رو اعلام کنه !!! شبهات و توانی و به قول یکی ار کاربرا بله قربان گو هاش از این به بعد معلوم میشه اگه کارشو درست انجام داد که هیچ اما خدا اون روز رو نیاره که خلاف قوانین و مقررات و ...... عمل کنه اونوقت با شما شمال نیوز خیلی کار داریم خیلی چیزهاست که باید گفته بشه اینها رو نمیگم که بترسه فقط میخوایم شهامت > مردانگی > شجاعت > جگر > ترس از خدا رو داشته باشه عدل و انصاف و عدالت داشته باشه تا اینجاشو قوانین و مقررات رو رعایت کرده از این به بعدش هم رعایت کنه ترس از بالا دستیهاش نداشته باشه اون چیزی رو که بهش دیکته میکنند عمل نکنه بدونه اون بالا خدای هم هست که ناظر اعمل و رفتارشه دعا میکنیم که دست بکاری نزنیم که میل باطنی مون نیست اما بوه های بدی به مشاممون میاد خدا بخیر کنه !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.178 seconds.